Obchodní podmínky

Níže naleznete obchodní podmínky, které se použijí pro poskytování produktů v digitální podobě (digitálního obsahu), a to online kurzů, webinářů, e-booků a jiných produktů s digitálním obsahem; členství v online klubu; a používání aplikace založené na umělé inteligenci, jejichžnabídka je uvedena na webovém rozhraní https://www.partnerskesladeni.cz.

I. VYMEZENÍ ZÁKLADNÍCH TERMÍNŮ A ZKRATEK

Tyto termíny a zkratky, které jsou v těchto obchodních podmínkách uváděny s velkým počátečním písmenem, znamenají následující:

    1. OP
      Tyto Obchodní podmínky.
    2. POSKYTOVATEL
      Fine Life s.r.o.
      Zapsaná v živnostenském rejstříku, IČ: 29133262
      DIČ: CZ 29133262
      Sídlo: Hakenova 920/3, 196 00 Praha 9 - Čakovice
      Telefonní číslo: (+420) 775 671 001
      E-mail: lucie@luciechroma.cz
    3. UŽIVATEL
      Ten, kdo se mnou jako Poskytovatelem uzavře ohledně Produktu Smlouvu. Uživatelem může být podnikatel nebo Spotřebitel.
    4. SPOTŘEBITEL
      Fyzická osoba, která při uzavírání Smlouvy se mnou jedná mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání. Pokud v objednávkovém formuláři uvedete své IČ, budu mít za to, že Smlouvu uzavíráte jako podnikatel, a ne jako Spotřebitel.
    5. SMLOUVA
      Smlouva o poskytování digitálního obsahu, smlouva o členství v online klubu nebo smlouva o používání AI aplikace, která je uzavírána mezi mnou jako Poskytovatelem a Vámi jako Uživatelem přes Webové rozhraní. Obsahem smlouvy o poskytování digitálního obsahu a smlouvy o členství v online klubu je má povinnost zpřístupnit Vám Produkt, a případně Vám poskytnout služby, které jsou součástí příslušného Produktu, k užívání pro Vaši vlastní potřebu a Vaše povinnost zaplatit mi stanovenou Cenu. Obsahem smlouvy o používání AI aplikace je moje povinnost umožnit vám AI aplikaci používat za stanovených podmínek a Vaše povinnost zaplatit mi stanovenou Cenu. Není-li níže v těchto OP rozlišeno, o jaký z těchto typů smluv se jedná, vztahuje se dané ustanovení na každý z těchto typů smluv. Smlouvu tvoří Vaše Objednávka, mé potvrzení Objednávky a tyto OP. Je uzavírána v českém jazyce, archivována v elektronické podobě a Vám jako Uživateli není přístupná (pro Vás jako Uživatele budou informace k uzavřené Smlouvě obsaženy v potvrzení o uzavřené Smlouvě, které Vám v souladu s těmito OP zašlu).
    6. PRODUKT
      Online kurz, webinář, e-book a jiný produkt s digitálním obsahem, online klub nebo AI aplikace, které jsou předmětem Smlouvy uzavírané přes Webové rozhraní. Produkt může být buď úplatný (kdy Cena představuje moji odměnu za zpřístupnění), nebo bezúplatný – zdarma (kdy namísto Ceny mi poskytujete své osobní údaje).
    7. AI APLIKACE
      Mnou vyvinutá aplikace založená na umělé inteligenci, jejímž zamýšleným účelem je pomáhat Uživateli v osobním rozvoji.
    8. OBJEDNÁVKA
      Řádně vyplněný a odeslaný elektronický objednávkový formulář, který představuje Váš návrh na uzavření Smlouvy.
    9. CENA
      Konečná cena, včetně případných daní, poplatků a nákladů, za Produkt uvedená v Objednávce nebo, jde-li o členství v online klubu či o používání AI aplikace, cena za určité období uvedená v Objednávce. Platí se v korunách českých, nebo v Eurech, pokud je možné vybrat v Objednávce.
    10. WEBOVÉ ROZHRANÍ nebo WEB
      Webové rozhraní umístěné na webových stránkách dostupných na internetové adrese  https://www.partnerskesladeni.cz.
    11. OBČANSKÝ ZÁKONÍK nebo OZ
      Zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.

II. ODPOVĚDNOST

    1. Produkty jsou vytvořeny s využitím mých znalostí, zkušeností a v souladu s mým svědomím. Jako Uživatel berete na vědomí, že digitální obsah Produktů užíváte na vlastní riziko a že závisí pouze na Vás, jakým způsobem informace využijete a jakých výsledků dosáhnete. Neodpovídám tedy za to, jakých výsledků na základě online Produktů ve svém konkrétním případě dosáhnete, ani nenesu odpovědnost za jakoukoli případnou majetkovou či nemajetkovou újmu. Digitální obsah Produktů nenahrazuje zdravotní péči. Online Produkty nemohou nahradit osobní konzultaci, terapeutickou činnost ani kouče. Jsou-li součástí Produktu služby spočívající v odpovídání na dotazy nebo hromadné konzultaci, berte prosím na vědomí, že má odpověď závisí od Vašeho popisu dané situace a že ani takové služby nemohou nahradit individuální konzultaci a detailní posouzení Vašeho případu.
    2. AI aplikaci, prosím, používejte obezřetně, jen jako nástroj, který vám může pomoci v osobním rozvoji a v řešení vaši situace, ale vždy si zachovejte vlastní úsudek. Zprávy v rámci AI aplikace jsou generovány umělou inteligencí, mohou být nepřesné nebo nevhodné a nenesu za ně žádnou odpovědnost. Používání AI aplikace je bez jakýchkoli záruk. AI aplikace není terapeut, mentor, psycholog, lektor, ani jiný odborník a nenahrazuje terapeutické, zdravotní, psychologické, právní, daňové ani jakékoli jiné odborné služby. Pro závazné rady a doporučení vyhledejte vždy příslušného odborníka.
    3. Veškerá rozhodnutí, která na základě používání AI aplikace učiníte, činíte výhradně na vlastní odpovědnost. Nenesu odpovědnost za žádné důsledky rozhodnutí přijatých na základě používání AI aplikace, ani za žádnou přímou nebo nepřímou, hmotnou či nehmotnou újmu, včetně ušlého zisku nebo ztráty dat, vzniklou v důsledku přístupu k AI aplikaci, jejího používání či nemožnosti ji využívat.

III. PŘIJATELNÉ POUŽITÍ AI APLIKACE

    1. Jako Uživatel souhlasíte s tím, že AI aplikaci nebudete používat k porušování právních předpisů, ubližování ostatním, porušování práv duševního vlastnictví nebo vytváření obsahu, který je v rozporu s právními předpisy nebo dobrými mravy (např. nenávistné projevy, obtěžování atd.).

IV. OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ SMLOUVY

    1. U každého Produktu je na Webu uveden jeho popis, co zahrnuje, jaká je jeho cena, příp. kdy a na jak dlouho bude zpřístupněn apod. Tyto popisy Produktů jsou informativního charakteru a nepředstavují návrh na uzavření smlouvy.
    2. Produkt objednáváte přes Webové rozhraní odesláním řádně vyplněného elektronického objednávkového formuláře. Objednávka obsahuje základní informace k Produktu a jeho celkovou Cenu.
    3. Před odesláním objednávkového formuláře Vám je umožněno  zkontrolovat a změnit vyplněné údaje. Jako Poskytovatel se spoléhám na pravdivost, správnost a úplnost údajů uvedených v Objednávce a nenesu odpovědnost za nepravdivé, nesprávné či neúplné údaje. Stisknutím příslušného tlačítka v objednávkovém formuláři je Vámi vyplněný objednávkový formulář odeslán a tím jste učinili závaznou objednávku Produktu, resp. návrh na uzavření Smlouvy.
    4. Přijetí Objednávky Vám potvrdím zasláním e-mailu na Vaši elektronickou adresu uvedenou v Objednávce. Součástí tohoto potvrzujícího e-mailu je shrnutí Vaší Objednávky a tyto OP. Doručením tohoto potvrzujícího e-mailu, v němž je uveden i Váš případný výslovný souhlas se započetím plnění před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy (viz níže v těchto OP – „Odstoupení od smlouvy“), je Smlouva uzavřena a tento e-mail představuje současně potvrzení o jejím uzavření.
    5. Jedná-li se o online klub, vyhrazuji si právo provést změny v jeho konceptu (např. forma příspěvků, osobní podpory, poskytované bonusy atd.). Nebude-li Vám taková změna vyhovovat, můžete kdykoli z klubu vystoupit v souladu s těmito obchodními podmínkami.
    6. Náklady, které Vám vzniknou v souvislosti s použitím prostředků komunikace na dálku (zejména náklady na internetové připojení) nesete Vy a tyto náklady se neliší od běžné sazby. Učiněním Objednávky souhlasíte s použitím prostředků komunikace na dálku.

V. PLATEBNÍ PODMÍNKY

V.1. CENA PRODUKTŮ OBECNĚ

    1. Na Webu jsou uvedeny aktuální ceny Produktů včetně DPH. Ceny Produktů mohu měnit s tím, že pro Vás jako Uživatele platí vždy cena, která je aktuální v okamžiku objednání Produktu (tím není dotčena možnost jednostranného zvýšení cen tarifů AI aplikace - viz níže). Aktuální cena Produktu uvedená na Webu Vám může být navýšena pouze v případě platby Ceny formou splátek (viz níže). Případné slevy z ceny Produktů nelze vzájemně kombinovat. Cena uvedená v souhrnu objednávky před odesláním objednávkového formuláře je tedy cenou konečnou.
    2. Pokud by došlo ke zjevné chybě při uvedení ceny na Webu (např. překlep) nebo obdobné chybě v procesu uzavírání Smlouvy, nemám povinnost Vám za takovou zjevně chybnou cenu Produkt zpřístupnit a mám v takovém případě právo odstoupit od Smlouvy.
    3. Ke zpřístupnění úplatného Produktu dojde nejdříve po úplném zaplacení Ceny, a v případě rozložení platby na splátky (viz níže) nejdříve po zaplacení první splátky. Ke zpřístupnění Produktu zdarma dojde nejdříve po uzavření Smlouvy.

       

V.2. CENA ZA POUŽÍVÁNÍ AI APLIKACE

    1. Používání AI aplikace můžu nabízet také zdarma, kdy po aktivaci AI aplikace můžete mít k dispozici předem stanovený počet zpráv zdarma (trial). Do tohoto limitu zpráv se započítávají všechny zprávy v rámci AI aplikace (tedy jak Vaše zprávy, tak zprávy generované umělou inteligencí). Tento trial mohu nabízet jen omezenému počtu uživatelů.
    2. Využijete-li trial, po vyčerpání všech zpráv zdarma se Vám v AI aplikaci zobrazí možnost objednat si některý z placených tarifů. Jejich ceny jsou uvedeny na Webu a závisí na počtu zpráv, které máte v rámci tarifu k dispozici, a délce předplaceného období (měsíční, roční, příp. jiné). Stanovený limit zpráv je vždy měsíční a započítávají se do něj všechny zprávy v rámci AI aplikace (tedy jak Vaše zprávy, tak zprávy generované umělou inteligencí). Nevyčerpané zprávy v rámci daného měsíce se nepřevádějí do dalšího měsíce. Po vyčerpání měsíčního limitu zpráv se Vám v AI aplikaci zobrazí možnost objednat si balíček dodatečných zpráv. Tyto zprávy v rámci balíčku mají časově neomezenou platnost.
    3. Vyhrazuji si právo provést jednostranné zvýšení cen tarifů, a to zejména z důvodu zvýšení nákladů na provoz AI aplikace. V případě zvýšení cen se bude postupovat obdobně, jako v případě změny obchodních podmínek (viz čl. XI odst. 10 těchto obchodních podmínek). Tedy změna ceny Vašeho tarifu Vám bude oznámena e-mailem nebo přímo v AI aplikaci alespoň 15 dní před nabytím účinnosti. Pokud se změnou ceny nebudete souhlasit, máte právo další používání AI aplikace ukončit zadáním příkazu „/stop“ přímo v AI aplikaci nebo tím, že mi na e-mailovou adresu uvedenou výše v těchto obchodních podmínkách pošlete písemnou výpověď, a to nejpozději do dne, kdy změna nabude účinnosti. Pokud v této lhůtě další používání AI aplikace neukončíte, budu mít za to, že se změnou ceny souhlasíte a od příštího období Vám bude fakturována cena za Vámi využívaný tarif v nové výši.

V.3. ZPŮSOB PLATBY

    1. Cenu je možné uhradit následujícími způsoby:
      a) bankovním převodem na můj účet,
      b) online platebními kartami VISA, VISA Electron, Maestro, MasterCard, pomocí platební brány
      c) rychlým online převodem.
    2. Dostupné způsoby platby v konkrétním případě jsou u daného Produktu uvedeny v objednávkovém formuláři.
    3. V případě bankovního převodu na účet obdržíte platební údaje v e-mailu potvrzujícím přijetí Vaší Objednávky.
    4. K okamžitým platbám online platební kartou a rychlým online bankovním převodem používám platební bránu společnosti ComGate Payments, a.s., IČ: 27924505, DIČ: CZ27924505, sídlem: Gočárova třída 1754 / 48b, 500 02 Hradec Králové, E-mail: podpora@comgate.cz, Tel.: +420 228 224 267, web: www.comgate.cz/cz/platebni-brana. Tato společnost poskytuje zabezpečenou technologii přijímání platebních karet a rychlých online převodů. Veškeré údaje v průběhu platby zadáváte pomocí zabezpečeného a důvěryhodného kanálu výše uvedené společnosti a ze strany této společnosti mi nejsou předávány. Svůj dotaz k těmto platebním metodám můžete směřovat přímo na výše uvedené kontakty této společnosti.
    5. Na Webu mohou být uvedeny nebo mezi námi výslovně dohodnuty případné jiné způsoby platby.
    6. U některých Produktů může být možnost využít pouze některou z výše uvedených způsobů plateb.

V.4. SPLATNOST CENY

    1. V případě bankovního převodu na můj účet je Cena (příp. první splátka Ceny) splatná v termínu uvedeném v pokynech k platbě obsažených v e-mailu potvrzujícím přijetí Objednávky (případné další splátky Ceny jsou pak splatné v předem uvedené periodě). Běžně do 3 dnů od potvrzení přijetí Vaší Objednávky (tedy od uzavření Smlouvy). Cena je zaplacena v okamžiku připsání příslušné částky na můj bankovní účet.
    2. V případě plateb online kartou nebo rychlým online převodem je Cena (příp. první splátka Ceny) splatná bezprostředně po uzavření Smlouvy. Ceny za další období členství v online klubu nebo používání AI aplikace (příp. další splátky Ceny) jsou pak splatné v předem uvedené periodě, počínaje datem Objednávky. Cena je v takovém případě zaplacena v okamžiku provedení platby.
    3. Po přijetí platby Vám vystavím a na Váš e-mail zašlu příslušný daňový doklad / fakturu. Souhlasem s těmito OP vyslovujete souhlas také s vystavením a zasíláním daňového dokladu / faktury v elektronické podobě.

V.5. PLATBA VE SPLÁTKÁCH A OPAKOVANÁ PLATBA

    1. Je-li tato možnost na Webu u konkrétního Produktu uvedena, můžete zvolit platbu Ceny formou splátek. V takovém případě může dojít k navýšení aktuální ceny Produktu uvedené na Webu. Celkovou konečnou Cenu pak uvidíte v souhrnu Vaší objednávky před jejím odesláním. V případě platby Ceny na splátky se Objednávkou zavazujete zaplatit všechny splátky.
    2. V případě prodlení s úhradou splátky mám právo Vám digitální obsah Produktu znepřístupnit až do doby zaplacení příslušné splátky. Tím není dotčena Vaše povinnost zaplatit všechny splátky. Rovněž v takovém případě mám právo Vám oznámením zaslaným na Vaši elektronickou adresu uvedenou v Objednávce celou nezaplacenou částe Ceny okamžitě zesplatnit a ke dni uvedenému v tomto oznámení požadovat zaplacení všech zbylých splátek najednou. Také mám právo od Smlouvy odstoupit, a to oznámením zaslaným na Vaši elektronickou adresu uvedenou v Objednávce. Odstoupením od Smlouvy mi nevzniká povinnost vrátit Vám splátky před odstoupením od Smlouvy zaplacené.

V.6. AUTOMATICKÉ OPAKOVANÉ PLATBY

    1. Platba Ceny za členství v online klubu nebo Ceny některého z tarifů (předplatného) AI aplikace je uskutečňována prostřednictvím automatických opakovaných plateb kartou. Cena za příslušné období členství v online klubu nebo používání AI aplikace bude v předem jasně uvedené výši a periodě (počínaje datem Objednávky) automaticky strhnuta z platební karty, jejíž údaje byly Vámi zadány při platbě. Po každé platbě Vám bude e-mailem zaslána příslušná faktura. S automatickým strháváním částek vyslovujete souhlas v objednávkovém formuláři. Toto automatické strhávání z platební karty bude probíhat až do ukončení členství v klubu nebo používání AI aplikace v souladu s následujícím odstavcem.
    2. Ukončit členství v online klubu je možné výhradně tak, že tuto skutečnost oznámíte na e-mail lucie@partnerskesladeni.cz, přičemž toto oznámení bude obsahovat Vaše jméno a příjmení a e-mailovou adresu, která byla uvedena ve Vaší Objednávce. Ke zrušení opakovaných plateb dojde nejpozději do 10 pracovních dnů ode dne, kdy mi bude doručeno Vaše oznámení (pokud by v této době došlo ke strhnutí další platby, bude Vaše členství v online klubu prodlouženo o další období). Ukončit předplatné AI aplikace můžete tím, že v AI aplikaci napíšete příkaz „/stop“. 
    3. Neukončíte-li členství v online klubu nebo používání AI aplikace příslušným způsobem uvedeným v předchozím odstavci a zároveň nedojde ke včasnému strhnutí příslušné Ceny na další období z Vaší platební karty, dopouštíte se porušení těchto obchodních podmínek.
    4. Členem online klubu přestáváte být dnem následujícím po skončení období, na které byla Cena za členství zaplacena. Tímto dnem Vám bude veškerý digitální obsah, který je součástí klubu, znepřístupněn a přestanete užívat všech výsad a výhod, které Vám členství v online klubu přinášelo. Po ukončení předplatného AI aplikace budete moci ještě spotřebovat zaplacené a doposud nevyčerpané zprávy. Po jejich vyčerpání Vám bude používání AI aplikace pozastaveno.
    5. Jako Poskytovatel jsem oprávněna Smlouvu o členství v online klubu a Smlouvu o používání AI aplikace s okamžitou účinností, bez předchozího upozornění a bez uvedení důvodu vypovědět oznámením zaslaným na Vaši e-mailovou adresu nebo (v případě AI aplikace) oznámením v AI aplikaci.
    6. Automatické opakované platby mohou být využívány rovněž v případě platby Ceny Produktu ve splátkách, je-li možnost splátek u konkrétního Produktu na Webu uvedena. V takovém případě se postupuje přiměřeně podle předchozích odstavců s tím, že automatické strhávání z platební karty probíhá až do zaplacení celé Ceny (tedy všech splátek) za daný Produkt. Automatické strhávání tedy v případě platby Ceny Produktu na splátky nelze předčasně ukončit. Pokud by přesto došlo k tomu, že příslušná splátka nebude v daném termínu strhnuta, je Vaší povinností neprodleně tuto splátku zaplatit jiným způsobem (zejm. bankovním převodem na můj účet). 

VI. ZPŘÍSTUPNĚNÍ PRODUKTŮ

VI.1. ZPŮSOB ZPŘÍSTUPNĚNÍ DIGITÁLNÍHO OBSAHU

    1. Digitální obsah online kurzu Vám bude zpřístupněn tím, že na Vaši elektronickou adresu uvedenou v Objednávce Vám budou zaslány přístupové údaje (uživatelské jméno a heslo), nebo jako odkaz, na kterém je možné digitální obsah otevřít, nebo stáhnout.
    2. Pro používání AI aplikace je potřeba mít zřízený účet v aplikaci Telegram. Používání AI aplikace Vám bude umožněno tím, že Vám e-mailem přijde odkaz na AI aplikaci v Telegramu nebo se Vám tento odkaz zobrazí po odeslání Objednávky. Za důvěrnost a správu svého účtu v Telegramu nesete odpovědnost výhradně Vy, stejně tak za všechny aktivity, které na tomto účtu probíhají.

       

    3. Pokud je na Webu u konkrétního Produktu uveden jiný způsob zpřístupnění digitálního obsahu, bude Vám digitální obsah zpřístupněn tímto jiným způsobem.   

VI.2. ČAS ZPŘÍSTUPNĚNÍ DIGITÁLNÍHO OBSAHU

    1. Na Webu může být u Produktu uveden konkrétní den, kdy bude digitální obsah zpřístupněn. V taktovém případě Vám bude digitální obsah Produktu zpřístupněn v takto předem oznámený den.
    2. Nejedná-li se o případ uvedený v předchozím odstavci, závisí čas zpřístupnění digitální obsahu na zvoleném způsobu platby. V případě, že Cenu Produktu platíte bankovním převodem na můj účet, bude Vám digitální obsah zpřístupněn nejpozději do 3 pracovních dnů od připsání Ceny na můj bankovní účet. V případě plateb online platební kartou nebo rychlým online převodem Vám bude digitální obsah zpřístupněn obratem po provedení platby. Digitální obsah Produktu zdarma Vám bude zpřístupněn obratem po uzavření Smlouvy, nejedná-li se o případ uvedený v předchozím odstavci.
    3. Na Webu může být u Produktu uvedeno, že Vám jeho digitální obsah bude zpřístupňován postupně, po částech. V takovém případě Vám první část (modul) digitálního obsahu Produktu bude zpřístupněna v čase určeném dle předchozích odstavců a další části (moduly) postupně dle předem oznámeného harmonogramu.
    4. Přístup do AI aplikace, resp. příslušný počet zpráv zahrnutý ve Vámi koupeném tarifu nebo balíčku dodatečných zpráv, dostanete v případě platby prostřednictvím platební brány obratem po zaplacení Ceny a v případě platby bankovním převodem do 3 pracovních dnů od připsání Ceny na můj bankovní účet.

VI.3. DÉLKA PŘÍSTUPNOSTI

    1. Na Webu může být u Produktu uvedeno, jakou dobu budete mít k digitálnímu obsahu přístup. V takovém případě Vám bude digitální obsah Produktu přístupný po takto předem oznámenou dobu. 
    2. Nejedná-li se o případ uvedený v předchozím odstavci, máte digitální obsah přístupný navždy. To neplatí pro webináře nebo online kurzy zdarma, k jejichž digitálnímu obsahu máte přístup pouze v den a čase vysílání, případně přístup k záznamu po krátkou omezenou dobu, která je na Webu uvedena.
    3. Přístup do AI aplikace budete mít až do ukončení předplatného v souladu s těmito OP, resp. až do vyčerpání předplacených zpráv v rámci platnosti předplatného.

VI.4. FUNKČNOST DIGITÁLNÍHO OBSAHU, TECHNICKÉ A PROGRAMOVÉ VYBAVENÍ

    1. Digitální obsah vyžaduje k plné funkčnosti, abyste měli k dispozici hardwarové a softwarové vybavení umožňující otevřít a pracovat s dokumenty ve formátu pdf a obdobnými, přehrávání video a audio souborů, dále připojení k síti internet s dostatečnou rychlostí připojení a funkční e-mailovou schránku udržovanou ve stavu schopném přijímat zprávy a v případě AI aplikace také fungující účet v aplikaci Telegram na telefonu nebo počítači (digitální prostředí).
    2. Za propojení digitálního obsahu Produktu s Vaším digitálním prostředím nesete odpovědnosti Vy jako Uživatel.

VII. AUTORSKÁ PRÁVA A MLČENLIVOST

    1. Digitální obsah Produktu je chráněn autorským právem, jehož autorem jsem já, coby Poskytovatel. Digitální obsah zpřístupňuji Vám jako Uživateli pro Vaši osobní potřebu. Není možné jej (ani jakoukoli jeho část), ať už v původní či změněné podobě, bez mého předchozího výslovného písemného souhlasu dále šířit, zpřístupnit nebo umožnit jeho užití dalším osobám.
    2. Rovněž jako Uživatel máte povinnost zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do Vašeho uživatelského účtu v členské sekci na Webu, jakož i ohledně jiných údajů nezbytných k přístupu k digitálnímu obsahu Produktu.
    3. V případě porušení autorských práv nebo povinnosti mlčenlivosti jsem oprávněna Vám digitální obsah Produktu znepřístupnit a požadovat náhradu škody, která mi v důsledku takového porušení vznikla. Porušení autorských práv je dále postižitelné podle autorského zákona a podle trestněprávních předpisů.
    4. AI aplikace a veškerý originální obsah, funkce a vlastnosti jsou výhradním vlastnictvím mne jako Poskytovatele, mého poskytovatele licence a poskytovatelů použitých modelů umělé inteligence a jsou chráněny právy duševního vlastnictví.

VIII.ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

    1. Obecně platí, že pokud je smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (tedy mj. přes internet), má uživatel, který je spotřebitelem, dle § 1829 OZ právo od smlouvy bez udání důvodu odstoupit ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření smlouvy. Pokud (objednáváte-li úplatný Produkt) v objednávkovém formuláři zaškrtnete políčko „Souhlasím se započetím plnění před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a beru na vědomí, že udělením souhlasu zaniká mé právo odstoupit od smlouvy“, nemáte podle § 1837 písm. l) OZ právo na odstoupení od Smlouvy bez udání důvodu a vrácení peněz.
    2. V případě, že Vám digitální obsah Produktu nebude během 14 dnů od uzavření Smlouvy zpřístupněn a jste-li Spotřebitelem, pak během této 14denní lhůty máte právo od Smlouvy i bez udání důvodu odstoupit. Lhůta je zachována, pokud mi oznámení o odstoupení odešlete nejpozději 14. den po dni, kdy byla Smlouva uzavřena. Pro odstoupení můžete využít formulář uvedený pod těmito OP. Odstoupit od Smlouvy můžete zasláním vyplněného formuláře, nebo jiného textu obdobného znění, na některou z mých kontaktních adres uvedených výše (e-mail nebo adresa sídla), případně jakýmkoli jednoznačným prohlášením, které vůči mně učiníte. Odstoupit od Smlouvy, jejímž předmětem je Produkt zdarma, můžete tím, že se odhlásíte z mé e-mailové databáze (odhlásit se můžete kliknutím na příslušný odkaz, který najdete na konci každého zaslaného e-mailu).
    3. Je-li předmětem Smlouvy úplatný Produkt, obratem po obdržení oznámení o odstoupení od Smlouvy Vám potvrdím jeho přijetí. Cena Vám pak bude vrácena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy, a to na stejný účet, ze kterého byla zaplacena. Jiným způsobem Vám Cena může být vrácena jen tehdy, pokud s tím budete souhlasit a pokud Vám tím nevzniknou další náklady. Vzhledem k tomu, že odstoupení od Smlouvy bez udání důvodu je možné jen tehdy, nebyl-li Vám digitální obsah Produktu zpřístupněn, nevzniknou Vám žádné náklady spojené s jeho vrácením. Jakékoli náklady, které by Vám v souvislosti s odstoupením od Smlouvy případně vznikly (např. náklady spojené se zasláním oznámení o odstoupení), nesete ze zákona Vy.
    4. Jako Uživatel můžete od Smlouvy odstoupit i v dalších případech stanovených zákonem nebo Smlouvou. Jako Poskytovatel jsem oprávněna od Smlouvy odstoupit v případě podstatného porušení Vašich povinností ze Smlouvy, zejména v případě, kdy by došlo k neoprávněným zásahům do Webového rozhraní, porušení autorských práv, povinnosti mlčenlivosti a v dalších případech stanovených zákonem. V případě odstoupení od Smlouvy jsem oprávněna Vám okamžitě digitální obsah Produktu znepřístupnit a požadovat náhradu škody, pokud mi z porušení Vašich povinností vznikla.
    5. Jako Poskytovatel mám právo odstoupit od Smlouvy také z důvodu nenaplnění minimální kapacity přihlášených uživatelů nebo z jiných vážných důvodů. V takovém případě Vám bude Cena vrácena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy, nedohodneme-li se výslovně na použití platby na jiný Produkt dle Vašeho výběru. Cena Vám bude vrácena na stejný účet, ze kterého byla zaplacena, nedohodneme-li se výslovně jinak.
    6. Pokud by z Vaší strany nedošlo k úhradě Ceny ani ve lhůtě 10 dnů po splatnosti, Smlouva se uplynutím této lhůty ruší automaticky, bez nutnosti odstoupení, nedohodneme-li se výslovně jinak.
    7. Je-li Vám společně s Produktem poskytnut jako dárek bonus, je darovací smlouva mezi námi uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od Smlouvy, pozbývá darovací smlouva účinnosti. V důsledku toho jsem oprávněna Vám okamžitě zrušit přístup k bonusu, případně máte povinnost mi bonus bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy, vrátit. Veškeré bonusy jsou zpřístupněny spolu se zpřístupněním Produktu, není-li na Webu u Produktu uvedeno jinak.
    8. Odstoupit od Smlouvy mohu zejména v případě neoprávněného zásahu do Webového rozhraní, neoprávněného používání AI aplikace, porušení autorských práv či jiných práv duševního vlastnictví nebo porušení povinnosti mlčenlivosti. V případě odstoupení od Smlouvy jsem oprávněna Vám okamžitě odebrat přístup k Produktu a požadovat náhradu škody, pokud mi z porušení Vašich povinností vznikla.

IX. REKLAMACE

    1. Po zpřístupnění Produktu si, prosím, co nejdříve zkontrolujte funkčnost a dostupnost jeho digitálního obsahu a zjistíte-li nedostatky nebo vady, kontaktujte mě, prosím, abych mohla provést nápravu. Může se stát, že je digitální obsah krátkodobě dočasně nedostupný v případě údržby dat nebo výpadků serveru, nebo výpadku na straně mých dodavatelů, a to i bez předchozího upozornění. Takové výpadky nemohu ovlivnit a nenesu za ně odpovědnost. Z důvodu takových dočasných výpadků nemáte právo odstoupit od Smlouvy a/nebo požadovat náhradu škody.
    2. Pokud Produkt nebo přístupové údaje nenaleznete ve své e-mailové schránce v čase uvedeném v těchto OP (viz „Čas zpřístupnění digitálního obsahu“), zkontrolujte, prosím, nejprve složky „hromadné“ nebo „spam“. Pokud ani tam Produkt nebo přístupové údaje nenaleznete, kontaktujte mě, prosím, abych mohla provést nápravu.
    3. Produkty jsou dodávány v nejnovější verzi dostupné v době uzavření Smlouvy, která Vám nemusí být následně aktualizována.
    4. V případě, že digitální obsah Produktu není ve shodě se Smlouvou, máte práva z vadného plnění v souladu s příslušnými ustanoveními OZ.
    5. Práva z vadného plnění (reklamaci) můžete u mě uplatnit prostřednictvím kontaktů uvedených výše v těchto OP (e-mail nebo adresa sídla).
    6. Jako Uživatel máte právo vytknout vadu, která se projeví nebo vyskytne za trvání Smlouvy, a to bez zbytečného odkladu poté, kdy Vám vznikla možnost vadu zjistit. Domníváte-li se, že má Produkt vadu, je Vaší povinností tuto vadu při reklamaci doložit.
    7. Má-li Produkt vadu, můžete požadovat v první řadě její odstranění, ledaže je to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné. Přiměřenou slevu můžete požadovat nebo odstoupit od Smlouvy můžete, pokud vada nebyla odstraněna nebo je zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Vás jako Uživatele, dále pokud se vada projeví i po odstranění, nebo je-li vada podstatným porušením Smlouvy. Odstoupit od Smlouvy nemůžete, je-li vada jen nevýznamná.
    8. Práva z vadného plnění Vám nenáleží v případě vad způsobených nesprávným užíváním nebo uložením Produktu. Dále neodpovídám za nedostupnost nebo jiné vady Produktu v případě Vašeho nevyhovujícího digitálního prostředí. Reklamaci dále nelze uplatnit jen z toho důvodu, že Produkt nesplnil Vaše subjektivní očekávání, ale musí se jednat o vadu.
    9. Reklamaci můžete u mě uplatnit prostřednictvím kontaktů uvedených výše v těchto obchodních podmínkách.

X. VYŘIZOVÁNÍ STÍŽNOSTÍ, ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÝCH SPORŮ

    1. Máte-li k uzavřené Smlouvě, jejímu plnění či mojí činnosti nějakou stížnost, kontaktujte mě, prosím, na některé z kontaktních adres uvedených výše v těchto OP.
    2. Dozor nad dodržováním mých povinností vyplývajících z právních předpisů vykonávají tyto orgány: Česká obchodní inspekce, živnostenský úřad v Praze a Úřad pro ochranu osobních údajů (jedná-li se o povinnosti při zpracování osobních údajů).
    3. Případný spor mezi mnou jako Poskytovatel a Vámi jako Uživatelem bude řešen přednostně smírnou cestou. Pokud jste Spotřebitel a z uzavřené Smlouvy nebo v souvislosti s ní vznikne mezi námi spor, máte právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je v takovém případě Česká obchodní inspekce. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na webových stránkách České obchodní inspekce (www.coi.cz).

XI. DALŠÍ USTANOVENÍ

OSOBNÍ PODPORA

  1. Je-li součástí Produktu osobní podpora (Konzultace, mentoring, odpovídání na dotazy apod), spočívá tato podpora v zodpovídání jednoduchých dotazů, které nevyžadují detailní posouzení vaší konkrétní situace. Pokud Váš dotaz složitější a bude vyžadovat detailnější řešení a přípravu, mohu Vás odkázat na placené individuální služby, nebo jiné Produkty. Dotazy je potřeba klást zejména v místě k tomu určeném - např. Členská sekce, uzavřená FB skupina, FB příspěvek pro dotazy, e-mail, v oblasti, která se týká Vámi zakoupeného Produktu, a v přiměřeném rozsahu, jinak jsem oprávněna Vám po předchozím upozornění další zodpovídání dotazů odepřít.
  2. Jsou-li součástí Produktu živá vysílání, konzultace apod., vyhrazuji si právo na změnu předem oznámeného termínu jejich konání. Všechny případné změny Vám budou oznámeny.
  3. Osobní podpora může být poskytována třetí kvalifikovanou osobou, kterou jsem k tomu zmocnila, případně může být součástí vyhrazeného prostoru pro konzultaci.

OZNAMOVÁNÍ NEZÁKONNÉHO OBSAHU

  1. Vzhledem k požadavkům právních předpisů mám povinnost stanovit pravidla pro oznamování nezákonného cizího obsahu a cizího obsahu neslučitelného s těmito obchodními podmínkami a pravidla pro přijímání opatření proti takovému obsahu. Cizím obsahem se rozumí obsah vkládaný na Web jinou osobou než mnou jako provozovatelem Webu (např. dotazy nebo komentáře ve členské sekci, uzavřené FB skupině, ...).
  2. Na Web lze vkládat jen takový obsah, který neporušuje právní předpisy a práva a oprávněné zájmy třetích osob. Zejména je zakázáno vkládat na Web obsah porušující autorská práva a jiná práva k duševnímu vlastnictví, obsah zahrnující prvky diskriminace, dezinformace, nezdvořilosti, nenávisti nebo šikany, obsah ohrožující nebo poškozující mé dobré jméno a pověst nebo dobré jméno a pověst třetí osoby, obsah nabádající k protiprávní činnosti, obsah, který je jinak společensky škodlivý nebo v rozporu s dobrými mravy, a nesouvisející obsah (spam).
  3. Máte-li za to, že se na Webu nachází nezákonný cizí obsah, může mi tuto skutečnost oznámit e-mailem na adresu lucie@partnerskesladeni.cz. Toto oznámení musí obsahovat:
    1. údaj, kterého konkrétního obsahu se oznámení týká (kde přesně na Webu je umístěno), případně lze jeho znění do e-mailu zkopírovat;
    2. dostatečně podložené vysvětlení důvodů, proč je podle Vás daný obsah nezákonný nebo v rozporu s těmito obchodními podmínkami;
    3. prohlášení, že se v dobré víře domníváte, že informace uvedené v oznámení jsou přesné a úplné; a
    4. Vaše jméno
  4. Následně Vám bez zbytečného odkladu potvrdím, že jsem oznámení podle předchozího odstavce obdržela.
  5. Přijaté oznámení vyřídím včas, nesvévolně, objektivně, s náležitou péčí a s ohledem na práva a oprávněné zájmy všech dotčených stran, včetně svobody projevu původce obsahu. Dojdu-li k závěru, že oznámení je důvodné, učiním neprodleně příslušné opatření k odstranění daného cizího obsahu z Webu nebo jeho znepřístupnění. V případě obsahu, který je závažným způsobem nezákonný nebo rozporný s těmito obchodními podmínkami, nebo pokud určitá osoba vkládá na Web nezákonný či rozporný obsah opakovaně, mám právo původci takového obsahu rovněž bez náhrady zcela či částečně pozastavit nebo zrušit možnost vkládat obsah na Web. O přijatém opatření Vás bez zbytečného odkladu vyrozumím.
  6. Neprodleně po přijetí opatření podle předchozího odstavce vyrozumím o této skutečnosti původce obsahu s uvedením jasného a konkrétního odůvodnění, proč je jeho obsah považován za nezákonný nebo rozporný s těmito obchodními podmínkami. Toto vyrozumění není potřeba, pokud mi není známa elektronická adresa původce obsahu.
  7. Příslušné opatření jsem oprávněna přijmout také tehdy, dojdu-li na základě vlastního šetření k závěru, že určitý cizí obsah vložený na Web je nezákonný nebo rozporný s těmito obchodními podmínkami. Předchozí odstavec zde platí obdobně.
  8. Tímto zároveň určuji jednotné kontaktní místo, kterým je e-mailová adresa lucie@partnerskesladeni.cz, prostřednictvím které lze se mnou komunikovat v českém jazyce.  

XII. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

    1. Tyto OP jsou zveřejněny na Webu a je na ně přímo odkazováno v objednávkových formulářích k Produktům. Odesláním vyplněného objednávkového formuláře přes Webové rozhraní stvrzujete, že Vám je obsah OP znám a že s ním souhlasíte. Tyto OP ve formátu pdf či obdobném Vám rovněž zašlu v příloze e-mailu potvrzujícího Vaši Objednávku.
    2. Smlouva je uzavírána na dobu určitou, do doby splnění povinností Poskytovatele a Uživatele, které ze Smlouvy vyplývají. Smlouva o členství v online klubu a smlouva o používání AI aplikace jsou uzavírány na dobu neurčitou (až do jejich ukončení v souladu s těmito OP).
    3. Smluvní vztah mezi mnou jako Poskytovatelem a Vámi jako Uživatelem se řídí těmito právními předpisy: OZ a jste-li Spotřebitel, pak i zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
    4. Případný spor mezi mnou jako Poskytovatelem a Vámi jako Uživatelem bude řešen přednostně smírnou cestou a nedojdeme-li k dohodě, bude spor řešen příslušným obecným soudem. 
    5. Jako Poskytovatele mě nezavazují žádné kodexy chování související s odvětvím mého podnikání. V případě individuální terapie metodou RUŠ se řídím Etickým kodexem terapeuta: https://metodarus.cz/cz/terapie/eticky-kodex-terapeuta/426/
    6. Zásady zpracování osobních údajů naleznete v Informacích o zpracování osobních údajů, které jsou zveřejněny na Webu a na které je přímo odkazováno v objednávkových formulářích k Produktům.
    7. V případě vyšší moci (mezi které patří také výpadek na straně mých dodavatelů) nenesu odpovědnost za jakoukoli újmu vzniklou v souvislosti s případem vyšší moci. Trvá-li stav vyšší moci déle než 10 dnů, jsem oprávněna odstoupit od Smlouvy.
    8. Je-li nebo stane-li se některé ustanovení těchto OP neplatným či neúčinným, namísto neplatného nebo neúčinného ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému či neúčinnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatnost či neúčinnost ustanovení OP nemá vliv na platnost a účinnost ostatních ustanovení OP.
    9. Tyto OP jsem oprávněna v přiměřeném rozsahu jednostranně měnit, zejména z důvodu změn právních předpisů, technických podmínek nebo rozsahu poskytovaného plnění. Nejedná-li se o online klub nebo AI aplikaci, platí pro Vás vždy text obchodních podmínek účinný k datu Vaší Objednávky. V případě online klubu a AI aplikace platí, že Vám změna obchodních podmínek bude oznámena e-mailem nebo přímo v AI aplikaci alespoň 15 dní před tím, než změna nabude účinnosti. Pokud se změnou obchodních podmínek nebudete souhlasit, máte právo Smlouvu ukončit písemnou výpovědí zaslanou na mou e-mailovou adresu uvedenou výše v těchto obchodních podmínkách nebo (v případě AI aplikace) zadáním příkazu „/stop“ přímo v AI aplikaci, a to nejpozději do dne, kdy změna nabude účinnosti. Pokud v této lhůtě Smlouvu neukončíte, budu mít za to, že se změnou obchodních podmínek souhlasíte.
    10. Tyto OP jsou účinné od 25.7.2025. Předchozí znění OP je k nahlédnutí zde.

FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

(vyplňte tento formulář a pošlete jej zpět pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy)

Oznámení o odstoupení od smlouvy

  1. Adresát: Lucie Chromá, Fine Life s.r.o., Hakenova 920/3, 196 00 Praha 9 - Čakovice, IČ: 29133262,
e-mail: lucie@partnerskesladeni.cz
  2. Oznamuji/oznamujeme (*), že tímto odstupuji/odstupujeme (*) od smlouvy o nákupu tohoto zboží(*)/o poskytnutí těchto služeb(*):

  3. Datum objednání/datum obdržení (*):

  4. Jméno a příjmení spotřebitele/spotřebitelů (*):

  5. Adresa spotřebitele/spotřebitelů (*):

  6. Číslo bankovního účtu pro vrácení peněz:

  7. E-mail spotřebitele (vyplněný při objednávce):

  8. Podpis spotřebitele/spotřebitelů (*):
    (pouze pokud je tento formulář zasílán v listinné podobě)

  9. Datum:

  10. Příloha: Doklad o platbě objednávky (faktura / daňový doklad)

(*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte